תיאום פגישת ייעוץ
לשיחה עם מוקד המכירות

פרטים לתיאום

  • * שדות חובה

חברת כלמוביל פועלת רבות ליישום הנגשה לאנשים עם מוגבלויות, אנו מבצעים התאמות נגישות לאתרי החברה (אולמות תצוגה ומרכזי השירות), ההתאמות הינם גם בערוצים דיגיטליים ובניהם אתר אינטרנט. ההתאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

הסדרי נגישות בסניפי החברה

קבוצת כלמוביל בע"מ מנגישה את אולמות התצוגה ומרכזי השירות, על מנת לשרת את כלל לקוחותיה באופן שוויוני ומכובד. אנו פועלים רבות בתחום נגישות השירות והתאמות הנגישות.

לצפייה בסטטוס אתרים מונגשים

שירות לקוחות נגיש

הדרכות לנציגי שירות
אנו מדריכים ומכשירים את נציגי שירות בהתאם לתקנות השירות (2013), מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש
מתקיימים התאמות נגישות לשירות הטלפוני:
• העובדים עוברים הדרכות ייעודיות לשירות נגיש.
• המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

נגישות אתר האינטרנט

חברת כלמוביל מנגישה בימים אלו את אתרי האינטרנט שברשותה, אתרי אינטרנט שלנו היו מונגשים בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות (התשנ"ח -1998) ותקנותיו.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות
באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר.

* יתכן ויהיו קשיי גלישה בצפייה בדפדפנים שונים, אגף המחשוב מבצע בימים אלו בדיקות והתאמות הנדרשות, וזאת להעניק גלישה נגישה וחווייתית באתר האינטרנט.

יצירת קשר עם רכז הנגישות של החברה

• שם : יהודה גוטמן
• טלפון : 03-9153796
• פקס : 03-9154760
• דוא"ל : yehuda.gutman@COLMOBIL.CO.IL

תאריך עדכון אחרון: 05.08.2019