לשיחה עם מוקד המכירות

פרטים לתיאום

  • * שדות חובה

עוצמה יעילה

מנוע טורבו דיזל 2.2 ל'

מצויד במגדש טורבו בגיאומטריה משתנה, בהזרקת סולר בלחץ גבוה במסילה משותפת ובמצנן ביניים בעל הספק מירבי של 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ, תוך הפחתה של פליטת המזהמים באמצעות מערכת אוריאה מתקדמת.

תיבות הילוכים מתקדמות

מנוע הטרייטון משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם תפעול חלק ונטול מאמץ. התיבה האוטומטית ניתנת לתפעול על ידי מנופים* הצמודים לגלגל ההגה, לטובת שליטה, נוחות ובטיחות

מערכות בטיחות

בלימה אוטונומית של הרכב במצב חירום

מערכת הכוללת מצלמה ורדאר לייזר, המזהה כלי רכב והולכי רגל ואף בולמת את הרכב
במצבי חירום.

מערכת התרעה על סטייה מנתיב

מערכת המתריעה מפני סטייה מנתיב הנסיעה באמצעות התרעה קולית וויזואלית בלוח המחוונים.

מערכת לשליטה אוטומטית על אורות גבוהים*

מצלמה אשר מזהה את תנאי התאורה בסביבת
הרכב, ובעת הצורך מפעילה או מבטלת את האורות הגבוהים, למניעת סנוור רכבים המגיעים ממול.
*בדגם Dakar SE בלבד

מערכת למניעת האצה פתאומית לא רצויה*

מערכת העושה שימוש ב 8- חיישנים, 4 קדמיים ו 4- אחוריים, אשר מסייעת למנוע התנגשות בעצם זר בתחילת נסיעה.
*בדגם Dakar SE בלבד

נוחות

הרכיבו את ה- Triton שלכם בהנחה

אביזרי נוחות

כתבו עלינו

מיצובישי טריטון דקאר פרו - טנדר אקשן

כלמוביל העבירה את המיצובישי טריטון סדרת השבחה שנועדה בעיקר לשטח.

מיצובישי טרייטון PRO

כלמוביל פיתחה בשיתוף עם חברת אספיר, קיט שיפורים למיצובישי טרייטון בשם ״PRO״

נהיגה ראשונה: מיצובישי טריטון דקאר פרו

כלמוביל מציעה לנו ערכת שיפורים משמעותית למיצובישי טריטון: הגבהת מרכב, צמיגי שטח ומיגון מלא.

מיצובישי טרייטון 2020 – האגדה חוזרת בנוסחה משופרת

מהנדסי מיצובישי עשו בחכמה כשנטלו מהמדף את מערכות השטח המצוינות של הפאג’רו והטמיעו אותן בטריטון.

כותרת: מיצובישי טרייטון 2020 – מבחן דרכים

מיצובישי שמרה על ערכי הליבה של הטרייטון: מערכת הנעה כפולה מצוינת ומנוע תכליתי הנותן כוח וגם חיסכון בדלק.

כותרת: מיצובישי טרייטון 2020 – מבחן דרכים

שדרוג עצום לעיצוב החיצוני - וגם את רמת האיכות ונוחות הנסיעה, יחידת ההנעה, יכולות השטח ועוד.

יום מובילי דעה עם מיצובישי טרייטון החדש

הטרייטון החדש אמנם מבוסס על שלדת סולם בעלת אותם ממדים כמו של הדור היוצא, אבל פה הדמיון נגמר.

אבזור בטיחות, זיהום אוויר וצריכת דלק

נתוני צריכת הדלק הם על-פי נתוני היצרן לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה.

רמת האבזור הבטיחותי

קוד דגם תיאור דגם רמת בטיחות
603-070
603-069
603-071
טרייטון Invite
טרייטון Instyle
טרייטון Desert
0
603-075
603-077
טרייטון Dakar
טרייטון Dakar SE
3
רמת בטיחות גבוהה
0
1
2
3
4
5
6
7
8
רמת בטיחות נמוכה
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב:
טרייטון Invite | טרייטון Instyle | טרייטון Desert |
7
כריות אויר
לא קיים
מע׳ אקטיבית למניעת סטיה מנתיב
לא קיים
מע׳ בלימה אוטומטית בעת חירום
לא קיים
מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ו/או רוכבי אופניים
לא קיים
מע׳ זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"
לא קיים
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
לא קיים
מערכת התרעה במצב של עייפות נהג
לא קיים
מערכת עזר לנהג להתרעה על השארת ילדים ברכב
לא קיים
חיישני חגירת חגורות בטיחות (קדמיים ואחוריים)
לא קיים
בקרת שיוט אדפטיבית
לא קיים
בקרת מהירות חכמה (ISA)
טרייטון Dakar | טרייטון Dakar SE |
7
כריות אויר
לא קיים
מע׳ אקטיבית למניעת סטיה מנתיב
קיים
מע׳ בלימה אוטומטית בעת חירום
קיים
מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ו/או רוכבי אופניים
לא קיים
מע׳ זיהוי כלי רכב ב"שטח מת"
לא קיים
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור
לא קיים
מערכת התרעה במצב של עייפות נהג
לא קיים
מערכת עזר לנהג להתרעה על השארת ילדים ברכב
לא קיים
חיישני חגירת חגורות בטיחות (קדמיים ואחוריים)
לא קיים
בקרת שיוט אדפטיבית
לא קיים
בקרת מהירות חכמה (ISA)

מקרא:

מערכת מותקנת בדגם הרכב
מערכת אופציונאלית להתקנה
מערכת שאינה מותקנת ברכב

דרגת זיהום אויר

דגם צריכת דלק ממוצעת בליטרים ל-100 ק"מ * דרגת זיהום
טרייטון Invite 8.3 משולב 15
טרייטון Instyle 9.3 משולב 15
טרייטון Desert 9.8 משולב 15
טרייטון Dakar 9.7 משולב 15
טרייטון Dakar SE 9.7 משולב 15

דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי**

*נתוני היצרן, ע"פי בדיקות מעבדה תקן EU 2017/1151
**הדרגה מחושבת לפי תקנות "אוויר נקי" (גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומתהתשס"ט 2009

צרו איתנו קשר
רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו? חייגו 8648*