אאוטלנדר PHEV
אאוטלנדר PHEV
אאוטלנדר
Outlander
טרייטון
Triton
פאג'רו
Pajero
ספורטבק
Sportback
אטראז'
Attrage
ספייס סטאר
Space Star

פאג'רו - Pajero

> שחור
> גרניט
> אפור כהה
> כסוף
> לבן פנינה
מ- 299,900 ₪
תשלום חודשי מ- 2,559 ₪*
להצעת מימון
לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישה
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
דוא"ל
בחר רכב
בחר אולם
מאשר/ת קבלת פניות שיווקיות בדוא"ל/פקס/SMS מקבוצת כלמוביל ולהיכלל במאגר המידע של הקבוצה
 
רמת האבזור הבטיחותי:
6
דרגת זיהום אוויר:
15
לפרטים:
www.mitsubishi-israel.co.il
  • על הרכב
  • חלל פנימי
  • אבזור
  • טכנולוגיה
  • בטיחות
  • מאפיינים נוספים
  • מפרט
  • מחיר
  • הצעת מימון
test
מיצובישי פאג'רו, מלך הדקאר הבלתי מעורער, זוכה לעיצוב קשוח אך מעודן המשקף את עליונותו. הפאג'רו זוכה למקצה שיפורים בעיצוב ובטכנולוגיה שתורם לחווית הנהיגה, להפחתת הרעש ולהגברת הבטיחות, לחיזוק ביצועי הרכב ולשיפור הנוחות. לפאג'רו שתי גרסאות: קצרה וארוכה, ושתי רמות גימור DAKAR או DESERT. הרכב מצויד במנוע דיזל חזק בנפח 3.2 ל' (DID) עם הזרקה ישירה ומסילה משותפת המספק 190 כוחות סוס ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. מיצובישי פאג'רו החדש מגיע עם שלדה מחוזקת ואזורים סופגי אנרגיה סביב המנוע, ביצועי בלימה משופרים, אפשרות לנעילת דיפרנציאל אחורי ומתלים עצמאיים מתקדמים לארבעת הגלגלים. הפאג'רו החדש מבטיח לכם חווית נהיגה מרהיבה בכביש ועבירות מעולה בשטח. הודות למראה מצודד ותא נוסעים מאובזר היטב המצויד במושבים נוחים זהו רכב שטח פנאי מוביל ואהוב המתאים לשימוש יומיומי ולהנאה רבה בסופי שבוע ובטיולים.
מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו
מיצובישי פאג'רו

מה זה פאג'רואיזם?

פאג'רואיזם זה להתמכר לריגוש. זה להסתכל על העולם מזוויות חדשות בכל פעם מחדש ולמצוא את הדרך הכי מעניינת להגיע לאן שאתה רוצה. פאג'רואיזים זה לחתור למטרה ובאותה העת להתרגש מהדרך. פג'רואיזם זה לדעת שמנקודה A ל- B לא עובר רק קו אחד ישר אלא אלפי קווים שונים, חלקם קלים ומהירים, אחרים כמעט בלתי-עבירים, אבל פג'רואיזים זה לדעת שתעבור אותם כי אתה סומך על עצמך ועל הפאג׳רו שאיתך. אם אתה פאג'רואיסט, אתה יודע שאפשר להוציא מהאדם את הפאג'רו אבל אי אפשר להוציא את הפאג'רו מהאדם. פג'רואיסט הוא אדם שבמקום שאחרים רואים רכב הוא רואה דרך חיים, ועבורו אמנם חשוב להגיע, אבל העיקר היא הדרך והחווייה של התגברות על כל המכשולים שבה. האם גם אתה פג'רואיסט?

פאג'רואיסט - עליז נוי

פאג'רואיסט עליז נוי, 71, יזם וחובב טיולים.
עליז נפצע במלחמת ששת הימים ברגלו ועבר קטיעת רגל.
עליז חובב טיולים, ביקר בהרבה מדינות בעולם.
"פאג'רואיזים בשבילי זה האמונה ביכולת שלך לעשות ככל העולה על רוחך. פאג'רואיזים זה אי-הויתור , לא מוותרים בשום קושי".

פאג'רואיסט - אלון קירשברג

אלון קירשברג, 39, מפקד יחידת הג'יפים מחוז ירושלים.
יחידת התנדבות של ג'יפים, שתפקידה לסייע למשטרה בכל מה שקשור לשטח. מונה 30 מתנדבים עם 17 רכבים.
"אני חייב לסמוך על הרכב שלי כפי שאני סומך על עצמי, אין מצב שהרכב מאכזב אותי"
"פאג'רואיזים בשבילי זה מקצועיות, הדדיות, כשאתה רואה בן-אדם תקוע בשטח, אתה חייב לעזור לו".
right
left
למיצובישי פאג'רו עיצוב פנימי מתקדם ותא נוסעים מרווח ומאובזר היטב. להנדסת האנוש המתקדמת ולחלל הפנימי הוקדשה מחשבה רבה. ידית ההילוכים החדשה משלבת עיצוב כסוף ועור, גלגל ההגה עשוי עור רך וכולל לחצני בקרת שיוט ושמע חדשניים. נוסעי הרכב נהנים מבקרת אקלים אחורית ומתאי אחסון יעילים וחכמים העוזרים לשמור על סדר וניקיון בתא הנוסעים. סביבת הנהג זוכה לתשומת לב רבה, ונהג הרכב זוכה למושב מתכוונן חשמלית (בחלק מהדגמים), ללוח מחוונים דיגיטלי הכולל נתונים ממחשב הדרך, שעון וטמפרטורה חיצונית. איכות הגימור וההרכבה בחלל הפנימי מרהיבה ומבטאת את סגנונו היוקרתי החדש של הפאג'רו.
מיצובישי פאג'רו חלל פנימי
מיצובישי פאג'רו חלל פנימי
מיצובישי פאג'רו חלל פנימי
מיצובישי פאג'רו חלל פנימי
מיצובישי פאג'רו חלל פנימי
מיצובישי פאג'רו חלל פנימי
מיצובישי פאג'רו חלל פנימי
מיצובישי פאג'רו חלל פנימי
right
left
מיצובישי פאג'רו מציע אבזור נדיב לנהג ולנוסעים ברכב ושתי רמות גימור: DAKAR ו- DESERT. הרכב מצויד בשלל מערכות מתקדמות. לבחירתכם מגוון צבעים מרהיבים למרכב וצבע שחור או בז' עבור מושבי עור. חישוקי הגלגלים עשויים מסגסוגת קלה. בגרסאות מסוימות מתוקן גג שמש חשמלי. פנסי קסנון קדמיים בהירים (בחלק מהדגמים) משפרים את הראות וכוללים מתזי ניקוי נפרדים ותפקוד הכוונון האוטומטי של אלומת האור. מראה אחורית בעלת עמעום אוטומטי (בחלק מהדגמים) מפחיתה סנוור מאורות של כלי רכב מאחור. המושבים מצוידים בחגורות בטיחות בעלות שלוש נקודות עיגון עם מותחן (elr-emergency locking retractor). כל החלונות החשמליים מצוידים בתפקוד הגנה בעת סגירה המפסיק את פעולת החלון אם מורגשת התנגדות קלה בעת סגירתו.
מיצובישי פאג'רו אבזור
מיצובישי פאג'רו אבזור
מיצובישי פאג'רו אבזור
מיצובישי פאג'רו אבזור
מיצובישי פאג'רו אבזור
מיצובישי פאג'רו אבזור
מיצובישי פאג'רו אבזור
מיצובישי פאג'רו אבזור
right
left
מיצובישי פאג'רו מצוייד בשלל טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות בתחומי בטיחות, נוחות וביצועי נהיגה. ביצועי הבלימה המשופרים של הפאג'רו ומערכות בקרת היציבות והאחיזה האלקטרונית מספקים נהיגה בטוחה ומרגיעה. תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 5 מהירויות ממוחשבת ומצוידת במערכת invecs-II עם מצב ספורט ומשתמשת בבקרת מחשב מתקדמת היכולה ללמוד סגנונות נהיגה של מספר נהגים ולשנות בהתאם את אופן העברת ההילוכים. טכנולוגיית ה – super select 4wd האגדית של הפאג'רו מספקת גישה לכל מקום- גלישה במדרון תלול, חציית מים בעומק העולה על 0.5 מטר, חציית מכשולים או ירידה בשיפוע של עד 45 מעלות – אין כמעט מגבלות ליכולות של הפאג'רו.
right
left
מיצובישי פאג'רו מצויד במערכת בקרת יציבות ואחיזה אקטיבית- (ASTC (active stability and traction control, מערכת בטיחות מתקדמת המווסתת את כוח הבלימה המועבר לכל גלגל במהלך ביצוע פניות, כדי להבטיח יציבות מעולה ולשמור על אחיזה אופטימאלית בכל התנאים, בכביש ובשטח. לפאג'רו שלדה שמסוגלת לספוג אנרגיה בעת התנגשות ואזורים סופגי אנרגיה מסביב המנוע, שנועדו להבטיח את בטיחותם של הנהג והנוסעים בעת התנגשות. למקרה של התנגשות מותקנות בפאג'רו כריות אוויר קדמיות דו-שלביות, כריות אוויר צדדיות וכריות וילון המספקות הגנה מרבית לנהג ולנוסעים. מערכת ABS המונעת נעילת גלגלים בזמן בלימה כוללת מערכת חלוקת כוח בלימה (EBD (electronic brake-force distribution המבטיחה חלוקה יעילה של כוח בלימה לכל גלגל, ללא תלות במספר הנוסעים ברכב, עומס המטען ופני הדרך.
right
left
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

נעילת דיפרנציאל אחורי

אפשרות של נעילת דיפרנציאל אחורי נועדה לתנאים קיצוניים באמת. התפקוד מבצע נעילה צדדית של הסרן האחורי. אם אחד הגלגלים האחוריים מאבד אחיזהוהדיפרניצאל האחורי נעול, ימשיך הגלגל השני לנוע כדי שהרכב לא ייתקע.
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

מתלים עצמאיים מתקדמים לארבעת הגלגלים

מתלה קדמי עם עצמות עצה כפולות וסרן אחורי רב חיבורי מצוידים בקפיצי סליל, המבטיחים כי כל גלגל נע באופן עצמאי ללא השפעה על הגלגל בצידו הנגדי של הסרן. מבנה זה מבטיח נסיעה חלקה ונוחה ונהיגה בטוחה בכל תנאי השטח.
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

EBAC

בקרה של סייען בלימת המנוע (engine brake assist control) נועדה למצבים קיצוניים של ירידה במדרון. היא תופעל אך ורק אם פאג'רו נמצא ביחס העברה נמוך, הילוך ראשון משולב ורגל הנהג אינה דורכת על דוושת הבלם. כאשר המערכת מזהה כי אחד הגלגלים מאבד אחיזה, מערכת ה – EBAC משתלטת על בלימת הרכב ומאפשרת ירידה מבוקרת והדרגתית.
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

SUPER SELECT 4 WD) SS4-II)

ה – SS4-II היא מערכת הנעה 4X4 מרשימה ומתוחכמת המאפשרת לעבור ממצב 2X4 חסכוני למצב 4X4 כאשר תנאי הדרך נעשים קשים. נעילת הדיפרנציאל המרכזי מחלקת את הכוח לשני הסרנים באופן שווה וכך מושגת אחיזת כביש מרבית. כדי לשפר נהיגה בשטח, ניתן לבחור במצב של יחס העברה נמוך שכמעט מכפיל את אפקט בלימת המנוע בכל הילוך ונותן לפאג'רו הילוך נמוך דיו כדי להתמודד בקלות עם מדרונות תלולים, שלג עמוק, דיונות חול או בוץ סמיך. מערכת SUPER SELECT 4 WD מצוידת בתפקודים הבאים:
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

2H (הנעה לשני הגלגלים האחוריים)

המצב המושלם לנהיגה בעיר ובדרכים מהירות. מצב הנהיגה בהנעה אחורית מבטיח נסיעה שקטה וביצועי כביש חלקים.
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

H4 (הנעה לכל ארבעת הגלגלים, יחס העברה גבוה)

עוברים בעקבות המעבר למצב 4X4 לכביש, יחס העברה בין הסרן הקדמי לסרן האחורי משתנה החל מ – 33:67 ועד ל – 50:50 לאחיזת כביש ובטיחות מרביים, במיוחד בתנאי מזג אוויר קשים בעת גרירה.
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

HLC4 (הנעה לכל ארבעת הגלגלים, יחס העברה גבוה, דיפרנציאל מרכזי נעול)

חלוקת כוח שווה בין הסרן הקדמי לסרן האחורי עוזרת לשמור על אחיזה על פני דרך בעלי אחיזה נמוכה בעת נסיעה בשטח.
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

LLC4 (הנעה לכל ארבעת הגלגלים, יחס העברה נמוך, דיפרנציאל מרכזי נעול)

יחס ההעברה הנמוך מפיק את המרב מכוח המנוע לצורך טיפוס בשיפועים תלולים ומאפשר ירידה תלולה באופן מבוקר. כמו כן, מצב זה מסייע ביציאה ממצבים קשים כגון בוץ עמוק, חול או שלג.
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

מערכת בקרת יציבות ואחיזה אקטיבית- ASTC

מערכת ASTC מונעת סחרור צמיגים על דרך חלקה ומפחיתה למינימום את הסיכון בשיוט הנגרם כתוצאה מהאצת יתר בעת ביצוע פניות. ASTC היא מערכת בטיחות מתקדמת המווסתת את כוח הבלימה בכל גלגל במהלך ביצוע פניות, כדי להבטיח יציבות מעולה. בנוסף, שומרת המערכת על אחיזה אופטימאלית בכל התנאים, בכביש ובשטח.
מיצובישי פאג'רו מאפיינים נוספים

Hide & seat מושבים מתחבאים

שורת המושבים השלישית (בחלק מהדגמים) של פאג'רו נעלמת בן רגע הודות למערכת hide &seat המותירה בסיס הטענה שטוח ומרחב גבוה. את משענות הראש ניתן לאחסן מתחת למושבים כדי לפנות מקום מרבי. כמו כן, ניתן להסיר את השורה השלישית לחלוטין כדי ליצור תא מטען תת-רצפתי.
right
left

מחיר והצעות מימון – מסלול Smart Drive

שם דגם
מחיר מחירון
מקדמה 30%
תשלום חודשי לתקופה של 30 חודשים
אופציית רכישה בסוף תקופה
פג'רו קצר, אוטו', DAKAR
299,900 ₪
89,970 ₪
2,559 ₪
149,950 ₪
פג'רו ארוך , אוטו', DESERT
322,900 ₪
96,870 ₪
2,755 ₪
161,450 ₪
פג'רו ארוך , אוטו', DAKAR
334,900 ₪
100,470 ₪
2,857 ₪
167,450 ₪
offer price

*המחיר כולל מע"מ אך אינו כולל אגרת רישוי, איבזור ותוספות.
* לא כולל עמלת הקמה בגובה 1% ממחיר הרכב + 350 ₪
* בכפוף לתקנון
מסלול רכישה Smart Drive הינו שיטה בה הלקוח נהנה מרכב חדש כל שנתיים וחצי באמצעות תשלום מקדמה נמוכה ותשלום חודשי נוח.
בסוף התקופה יכול הלקוח להשלים את הרכישה ע"י מימוש אופציית הקנייה או להתחדש ברכב חדש עם תשלום חודשי דומה.

right
left

קבלת הצעת מימון לפאג'רו

מעוניין לקבל הצעה למימון פאג'רו שלך? אנו בכלמוביל פתרונות מימון נשמח לספק לך פתרונות מימון בתנאים נוחים

s
שם פרטי
שם משפחה
טלפון
דוא"ל
באיזה רכב מעוניין?
בחר אולם
מאשר/ת קבלת פניות שיווקיות בדוא"ל/פקס/SMS מקבוצת כלמוביל ולהיכלל במאגר המידע של הקבוצה
right
left