אאוטלנדר PHEV
אאוטלנדר PHEV
אאוטלנדר
Outlander
טרייטון
Triton
פאג'רו
Pajero
ספורטבק
Sportback
אטראז'
Attrage
ספייס סטאר
Space Star

שאלות נפוצות

מהם סוגי הדלק והשמנים המתאימים לשימוש ברכב?

יש להיוועץ במרכז שירות מורשה של מיצובישי. רשימת המרכזים מפורטת באתר בלשונית מרכזי שירות.

ת

צמיגים באיזו מידה מותרים להתקנה ברכב?

מידת הצמיגים המותרת לשימוש כתובה ברישיון הרכב. למידע נוסף יש לפנות למרכז שירות מורשה.

ת

ברצוני לנתק את כרית האוויר של הנוסע ליד הנהג, כיצד אוכל לבצע זאת?

מתג הניתוק של כרית האוויר ממוקם בדופן הימנית של לוח המחוונים. אם ברכבך מותקן מתג זה, ניתן לבצע ניתוק של כרית האוויר.

יש לזכור כי ניתוק של כרית אוויר פוגע בבטיחות הנוסע הבוגר שיושב במושב זה.

ת

האם ניתן לקבל ספר רכב בשפה שונה מעברית?

ניתן לקבל ספר רכב בשפה האנגלית צרוב על גבי דיסק. לשם הזמנת הדיסק אנא פנה למרכז השירות הטלפוני באמצעות טופס "צור קשר" או התקשר לטלפון 03-9154333.

ת

היכן ניתן להזמין ספר נהג/ ספר טיפולים?

רכישת ספר מתבצעת ישירות מול מרכזי השירות וכרוכה בתשלום.

ת

ברצוני לקבל היסטורית טיפולים לרכב. מה עלי לעשות?

היסטוריית טיפולים ניתן לקבל ממרכז השירות שבו בוצע הטיפול. הפנייה נעשית באמצעות מסמך המעיד על בעלותך על הרכב או ייפוי כוח תקף מבעל הרכב.

ת

למה כדאי/מומלץ לטפל במרכזי שירות מורשים של מיצובישי?

למרכזי שירות מורשים מטעם היבואן, שהוכשרו בידי היבואן והיצרן לטיפול ברכבי מיצובישי, צוות טכני מקצועי המספק שירות שמותאם לרכבך ברמה הגבוהה

מרכזי השירות עומדים בסטנדרטים של איכות שקבעו היבואן והיצרן במגוון תחומים. על חלפים מקוריים ניתנת אחריות מלאה לשנתיים באותו מרכז שירות שבו טופל רכבך.

עובדי מרכזי השירות מקבלים הדרכות הן מהיצרן והן מהיבואן. הם משתמשים בכלים ייעודיים ובציוד מתקדם המותאם לדגמי מיצובישי.

ת

רכשתי לאחרונה רכב מתוצרת מיצובישי וברצוני לדעת מהי תקופת האחריות?

אחריות היצרן לרכבי מיצובישי תקפה ל- 24 חודשים מיום מסירת הרכב וללא הגבלת קילומטרים או לתקופה של 36 חודשים או ל- 100,000 ק"מ הראשונים, המוקדם מבין השניים.

ת

היכן ממוקמים מרכזי השירות המורשים של מיצובישי?

מרכזי שרות מורשים של מיצובישי פזורים בכל הארץ. כדי לאתר את מרכז השרות הקרוב אליך פנה לאתר זה לעמוד מרכזי שרות. אנו ממליצים להתקשר למרכז השרות בטרם הגעה ולקבוע תור מראש לטיפולים ותיקונים, כדי לקצר את משך ההמתנה לטיפול.

ת

כל כמה זמן עליי לבצע טיפול תקופתי ברכב?

כדי לשמור על אמינות הרכב, יש לבצע טיפולי תחזוקה תקופתיים. מומלץ לבצע את טיפולי התחזוקה השוטפים במרכז שירות מורשה במועדים (שנקבעו לפי זמן ו/או נסיעה) שקבע היצרן בהתאם לכל דגם רכב.

אנו ממליצים לפנות למרכז השירות הטלפוני באמצעות טופס "צור קשר" או התקשר לטלפון  03-9154333, כדי לוודא מהו מועד הטיפול לדגם שברשותך.

ת

מהו לחץ האוויר המומלץ לצמיגים שברכב?

מידע זה מוצג לרשותך בשני מקומות:

א.      בדופן הדלת ישנה מדבקה ובה מידע על לחץ האוויר המתאים לצמיגים ברכבך.

ב.      ספר נהג בפרק "תחזוקה" (יש לוודא את מידת הצמיג)

ת

מיהו נציג השירות למערכת המיגון ו/או האיתור שהותקנה ברכבך?

חברת גיל-קאר היא המתקינה של מערכות המיגון והאיתור ברכבי מיצובישי.

טלפון ליצירת קשר: 03-7918888

*ניתן לפנות לחברת גיל-קאר כדי לקבל אישור מיגון עבור חברות הביטוח.

ת

האם ניתן להסב את רכבי מיצובישי למערכת הנעה הפועלת על גז?

היצרן לא ממליץ להסב רכבים להנעה בגז מסיבות הבאות:
1. רכיבי המנוע המונע בגז מגיעים לטמפרטורות גבוהות יותר מאשר הרכיבים במנוע הממונע בדלק והם לא מותאמים לטמפרטורות גבוהות אלו. בעקבות זאת תיתכן שחיקת רכיבים מואצת במנועים שלא מותאמים להנעה בגז ואף עשוי להיגרם להם נזק.
2. התערבות חיצונית ושינוי במערכת ההנעה עלולות לגרום לביטול האחריות על המנוע.

3. היצרן אינו מנפק אישורים להסבת מערכת הנעה הפועלת על גז.

אין האחריות חלה על פגמים בהתקנים, באביזרים ובציוד אחר שלא נכללו בידי היצרן במפרט הרכב או שלא הותקנו בו בידי היצרן.

לקוח שברכבו מותקנת מערכת הנעה  על הגז:
לקוח שמותקנת ברכבו מערכת הנעה בגז יכול לפנות לצורך ביצוע טיפולים ותיקונים שגרתיים (לא במערכת הגז, אלא ברכב עצמו) לכל אחד ממרכזי השירות המורשים.

אם במסגרת הטיפול/תיקון במערכות הרכב יהיה צורך לפרק מערכת גפ"מ, יבוצע הפירוק בידי גורם חיצוני מוסמך בעלות נוספת לפי הצעת הספק.

ת

שכפול מפתח

אם נגרם נזק למפתח או אם הוא אבד, ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך שכפולו.

*השכפול כרוך בתשלום

ת

התקנת אביזרים ברכב

אישור התקנת אביזרים לחברות הביטוח

כדי לקבל אישור על התקנת אביזרים נוספים ברכב כחלק ממפרט הדגם (ההתקנה התבצעה בידי היבואן לפני מסירת הרכב), יש לפנות למרכז שרות טלפוני של היבואן 03-9154333.

ת

אני רוצה להתקין אביזרים נוספים ברכב לאחר שקיבלתי אותו

חברת כלמוביל אינה עוסקת או מעורבת בהתקנת אביזרים נוספים לאחר מסירת הרכב ואחריות הרכב אינה ניתנת להתקנים ואביזרים אלו. 

ת